Alternate Text

FITBALL:

 

שיעור עיצוב ויציבה עם כדור גדול המשלב טכניקות יוגה, פילאטיס, ספורט ושיקום.

מטרת האימון לחזק שרירים מייצבים, שיפור כוח, גמישות, חיזוק שרירי הבטן, שרירי רצפת האגן ואיזון לכל הגוף תוך התמקדות בנשימה ותנועה התורם לשקט מנטאלי, רגיעה ושיפור יכולת החשיבה.

 

ULTIMATE TRAINING:

 

שיעור המבוסס על עבודה בחדר כושר. אימון המחזק ומגדיל את מסת השריר, משפר ומעלה את חילוף החומרים בגוף. העבודה מתבצעת תוך שימוש במשקולות חופשיים, משקולות יד וגומיות.שיעור עיצוב ייחודי, מתאים לכולם.

זוהי תוכנית אימונים שנתית המוחלפת כל שלושה חודשים.המתאמן יכול לקבוע  את המשקל אותו הוא מרים תוך בחינת יכולתו האישית, השיעור נבנה מראש כדי לאתגר את הגוף ולהעמידו במצב שאין הוא מכיר.

בשיעור שמים דגש על יציבה נכונה, בריאות הפרקים ואסור לבצע תרגיל שמלווה בכאב. (כמו ברכיים, גב או כתפיים) כאשר לכל תרגיל קיים תחליף הניתן מראש.

יתרונו של השיעור הוא בלימוד הטכניקה. כאשר שבועיים בתחילת מערך העבודה מוקדשים ללימוד טכניקה ושימת דגש אישי לכל רגישות של מתאמן.

במהלך השיעור מורידים את הקילוגרמים  ובונים מסת שריר אשר מובילה לעיצוב הגוף וחיטובו.

בשיעור  מבצעים פעילות אירובית אשר חשובה לתפקוד הלב וגם לשריפת קלוריות משתנה ומגוונת שניתנת למתאמנים (ספינינג, הליכה, אליסטי) כל אחד בהתאם ליכולתו והתוצאות מדהימות. היתרון הגדול ביותר שגם אם עולים קצת במשקל ניתן להוריד את המשקל העודף בקלות מכיוון שהגוף מכיר תודה כאשר דואגים ומטפלים בו.