KICKBOX:

שילוב של תנועות מאומנויות לחימה ואירובי בשילוב שקי אגרוף, שיעור מהנה, סוחף ובעיקר מחטב בליווי מוזיקה קצבית. פעילות זו מעולה לשריפת קלוריות , יציבות, גמישות, מהירות, עיצוב, חיטוב וחיזוק שרירי הגוף.

 

זומבה:

זומבה הוא ריקוד דרום אמריקאי המפעיל ומזיז את כל הגוף. היתרון הגדול של זומבה הוא שזהו ריקוד עצמאי שאינו מצריך  בן או בת זוג.  כל מי שמרגיש שהוא רוצה לעצב ולחטב את הבטן והישבן, להרגיש טוב עם הגוף, לפתח סיבולת לב ריאה וכושר מעולה, לשרוף המון קלוריות באימון, באימון זומבה אחד שורפים כ 500 – 800 קלוריות, לשפר את הכושר הגופני,לצאת עם אנרגיות טובות והמון מרץ ומשתעמם בחדרי כושר , זומבה נועדה בדיוק בשבילך. 

 

אימון מחזורי:

פעילות אירובית לשריפת שומנים, עבודת שרירים לעיצוב וחיזוק, סוחף ומהנה.

 

ריקודי בטן :

 ריקוד הבטן הוא ריקוד מסורתי, ששורשיו במצרים העתיקה לריקוד אין סדר צעדים קבוע, ויש בו הרבה מקום ליצירתיות ולחופש ביטוי אישי.

הרקדנית משתדלת לבטא באמצעות התנועה רגשות, התואמים את המוזיקה המושמעת. רוב הצעדים והטכניקות הבסיסיים כוללים תנועות מעגליות של חלקי גוף בודדים, כמו הכתפיים, החזה, הבטן, המותניים או האגן.

הבטן משמשת מרכז של אנרגיות החיים וסימלה הוא פריון, רבייה והמשכיות.

במהלך הריקוד אנו חושפות את רגשותינו ללא מילים הגורם לנו להשתחרר ולשמוח.

 

עיצוב דינאמי :

עיצוב דינמי משלב עבודה אירובית, חיטוב ועיצוב

.השילוב המושלם להצרת היקפים,הורדה במשקל וחיטוב הגוף
עבודה אינטנסיבית המשלבת פעילות בעמידה ופעילות על המזרן,בשילוב אביזרים רבים כגון:משקוליות,גומיות,כדור מדרגה ועוד. הקפדה ופיקוח אישי וצמוד לגבי ביצוע הפעילות
.האימון מורכב אך מותאם לכל מתעמל באופן אישי על פי הקצב ודרגת הקושי המתאימים לו